پیچ و رولپلاک نما

نحوه پیچ کردن و رولپلاک نمای ساختمان بسیار بر روی کیفیت کار تاثیر گذار است. برای پیچ و رولپلاک نمای خانه استفاده از طناب بهتر است. پس تا حد امکان از طناب راپل استفاده کنید در غیر این صورت بنا به دلایلی از جمله نبود تجهیزات مناسب برای کار با کابل و یا وجود قوس و پیشانی در نما که مانع از دسترسی به نمای ساختمان و کابل می شود، اجرای پیچ و رولپلاک بر روی نمای ساختمان محدود می شود و باید با استفاده از داربست انجام شود.

در ابتدا در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره  09108108389 در ارتباط باشید.

پیچ-و-روپلاک-نما

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

ابزارآلات مخصوص اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شامل دریل، پیچ بند، چکش، پیچ و رولپلاک سنگ نما می باشد.

پیچ ها با جنس ها و کیفیت های متفاوتی در بازار موجود هستند که برای اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما از پیچ های روکش گالوانیزه مرغوب استفاده می شود . این پیچ ها علاوه بر استحکام و مقاومت خوب در برابر نیروهای برشی، در برابر رطوبت و زنگ زدگی هم مقاومت بالایی دارند.

در مورد رولپلاک هم اصولا از رولپلاک های معمولی با سایزی کوچیک تری از پیچ انتخابی استفاده می شود مگر که پشت سنگ نما خالی باشد که در این صورت باید از رولپلاک های پروانه ای برای اجرای پیچ و رولپلاک نمای آن خانه استفاده کرد.

در صفحه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در این بار اطلاعات بیشتری کسب کنید.

پیچ و رولپلاک نمای سرامیکی

پیچ و رولپلاک سنگ یکی از موارد بسیار مهم در زمینه نگهداری نمای ساختمان می باشد که علاوه بر حفظ زیبایی ساختمان، خطر ریزش مصالح ساختمانی، اشیا و جلوگیری از حوادث و سوانح ساختمانی را به حداقل می رساند.

برای دسترسی به نمای ساختمان در ارتفاع باید از دو شیوه اجرا با طناب و یا استفاده از داربست بهره برد. از آنجایی که اکثرا در نورگیر‌ها از سرامیک برای ساخت نما استفاده می‌شود، امکان استفاده از داربست وجود ندارد. علاوه بر این مورد استفاده از طناب راپل موجب ایمنی بیشتر مجری کار در ارتفاع، افزایش سرعت انجام کار و کاهش هزینه‌های اجرای پیچ و رولپلاک سرامیک نمای ساختمان می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پیچ و روپلاک نمای سرامیکی با شماره های 09108108389 در ارتباط باشید.

رولپلاک-نما
پیچ-و-رولپلاک-نما
پیچ-کردن-نما

پیچ و رولپلاک با طناب

برای پیچ و رولپلاک با طناب، ساختمان باید شرایطی را داشته باشد تا بتوان از این روش استفاده کرد. به عنوان مثال می توان به ستون مستحکم موجود در پشت بام اشاره کرد که بتوان طناب را به آن متصل کرد.

موارد دیگری نیز وجود دارد که در هنگام بازدید از ساختمان موردتوجه قرار می گیرد. در صورتی که قصد استفاده از این خدمت پنوراپل را دارید با شماره های ذکر شده در ارتباط باشید.

قیمت پیچ و روپلاک نما

قیمت پیچ و رولپلاک نما به موارد مختلفی بستگی دارد و نمی توان هزینه یکسانی برای آن تعیین کرد. برای محاسبه قیمت این خدمت باید به مواردی را مدنظر داشت که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • مساحت پروژه: برای محاسبه هزینه پیچ رولپلاک نما، مساحت کار از تاثیرگذار ترین موارد است. هر چه مساحت پروژه بیشتر باشد، به همان نسبت هزینه پروژه نیز افزایش می یابد.
  • ارتفاع ساختمان: یکی دیگر از مواردی که در محاسبه هزینه این خدمت تاثیر گذار است، ارتفاع ساختمان می باشد.
  • زمان انجام کار: زمان انجام کار یکی دیگر از موارد تاثیرگذار در هزینه انجام پیچ و رولپلاک نما می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت هزینه پیچ و رولپلاک نما با شماره های  09108108389  در ارتباط باشید.

پیچ و رولپلاک سنگ نما

پیچ و رولپلاک سنگ نما یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید هر چند سال یکبار انجام دهید و یا اگر حس می کنید که سنگ نمای ساختمان به خوبی نصب نشده است و ریزش نما رخ داده است، بهتر است که هر چه سریع تر اقداماتی جهت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان انجام دهید.

توجه نمایید که اگر سنگی از نما به سطح زمین پرتاب شود ممکن است خسارت های بسیاری را به همراه داشته باشد به همین خاطر به تمامی افراد توصیه می کنیم که پیش از رخداد هر اتفاقی ناگهانی، اقدام به پیچ و رولپلاک سنگ نما کنند تا خیال‌شان از بابت امنیت و کیفیت نما آسوده شود.

ارائه ضمانت نامه

قیمت مناسب

قیمت مناسب

پرسنل متخصص

کادر مجرب

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

پیچ و رولپلاک بدون داربست مزیت های بیشتری به نسبت روش های قدیمی که با باز و بسته کردن داربست همراه بود، دارد به همین خاطر امروزه افرادی که قصد تغییر نما، بازسازی نما، تعمیر نما و… را دارند به سراغ روش هایی می روند که بدون داربست انجام می شود.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست با راپل و یا طناب و توسط افراد حرفه ای انجام می شود به همین خاطر هم سرعت کار افزایش می یابد و هم هزینه دریافت خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان کاهش می یابد؛ بنابراین روش پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست بسیار بهتر از روش های پیشین است.

خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

زمانی که قصد پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را دارید متوجه می شوید که شرکت های بسیاری در این حوزه فعالیت می کنند و هر کدام خدمات ویژه ای نیز ارائه می دهند؛ اما توجه نمایید که خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان توسط پنو راپل با جدیدترین روش ها و با اطمینان کافی انجام می شود به همین خاطر شما می توانید بهترین خدمات را از طریق این شرکت دریافت نمایید.

پنو راپل با سابقه درخشانی که در حوزه ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان داشته است و به خاطر هزینه منصفانه ای که برای ارائه خدمات دریافت می کند، منجر شده تا تقاضا برای دریافت خدمات از طریق این شرکت افزایش یابد.

بنابراین اگر شما هم قصد دریافت خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کوتاه ترین زمان و به صورت فوری دارید، بهتر است که همین حالا از طریق شماره 09108108389 اقدام کنید تا بتوانید بهترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ها دریافت نمایید.

پیچ کردن نمای ساختمان

پیچ کردن نمای ساختمان جزو اقداماتی است که امروزه با افزایش تقاضا همراه است؛ زیرا چنین خدماتی با وجود طناب یا راپل هم با سرعت بالایی طی می شوند و هم نیاز به هزینه های بسیاری ندارند به همین خاطر امروزه خیلی ها تمایل زیادی برای دریافت خدمات پیچ کردن نمای ساختمان را دارند.

البته ذکر این نکته ضروری است که پیچ کردن سنگ توسط هر شخصی نباید انجام شود به همین خاطر توصیه ما به تمامی افرادی که قصد دریافت چنین خدماتی را دارند این است که حتما از افرادی که به واسطه طناب خدمات ارائه می دهند و در این حوزه تجربه و سابقه کاری درخشانی دارند، کمک بگیرند.

رولپلاک سنگ نما

ساختمان هایی که نمای سنگی دارند باید هر چند ماه یکبار بررسی شوند تا اگر نمای آن دچار مشکل شده و سنگ های آن شل شده اند، اقداماتی جهت رولپلاک سنگ نما انجام شود. با رولپلاک سنگ نما دیگر خیال‌تان آسوده است که امکان ریزش سنگ و احتمال خطر وجود ندارد چرا که سنگ ها به نمای اصلی ساختمان پیچ شده اند.

رولپلاک سنگ نما اگر به صورت کاملا اصولی انجام شود، این نما تا سال ها هم کیفیت و زیبایی خود را حفظ می کند و هم امکان ترک خوردگی و شکستگی سنگ به حداقل می رسد.

برخی افراد ساختمان نوسازی در اختیار دارند اما نمای سنگ آن به خوبی نصب نشده است که این افراد نیز باید اقدام به رولپلاک سنگ نما کنند تا هیچ خسارتی به بار نیاید.

پیچ و رولپلاک نما چه زمانی باید انجام شود؟

پیچ کردن سنگ نما زمانی انجام می شود که متریال نمای ساختمان شل شود یا ریزشی اتفاق بیفتد؛ اما اگر این موضوع برای‌تان خیلی اهمیت دارد، هر زمان که بخواهید می توانید اقداماتی جهت پیچ کردن سنگ نما انجام دهید تا خیال‌تان از بابت کیفیت و زیبایی متریال نما آسوده شود.

همچنین ناگفته نماند که پیچ کردن سنگ نما اگر توسط افرادی خبره انجام شود، نه نیاز به خرید متریال زیادی هست و نه نیاز به صرف هزینه های بالایی است و افراد می توانند در کوتاه ترین زمان و به صورت فوری خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

پیچ و رول پلاک سنگ

زمانی که افراد اقدام به پیچ و رول پلاک نمای ساختمان می کنند در واقع این سنگ نما به دیوار اصلی نصب می شود و دیگر امکان جدا شدن و شل شدن این سنگ وجود نخواهد داشت.

همچنین توجه نمایید که چنین اقدامی توسط افرادی انجام می شود که هم تجربه و هم مهارت بالایی در این حوزه دارند و در نتیجه می توانند بهترین خدمات را ارائه دهند. این افراد در حین پیچ کردن سنگ نما، اگر متوجه دیگر مشکلات نما شوند به افراد می گویند تا اقداماتی جهت اصلاح صورت گیرد.

با پیچ کردن سنگ نما، اگر بخشی از نما افتاده باشد می توان جایگزین مناسبی برای آن پیدا کرد و سپس با نصب سنگ جدید به ارزش و زیبای نمای ساختمان افزوده می شود.

رولپلاک نما

فرایند رولپلاک نما نقش بازسازی نمای ساختمان را دارد و هر چقدر که در انجام این کار دقت و تمرکز افراد بیشتر باشد، کیفیت خدمات افزایش می یابد. توجه نمایید که با رولپلاک نما آن هم با بهترین متریال، دیگر هیچ گونه آسیب و خسارتی به دیگر افراد و حتی ماشین ها وارد نمی شود و خیال افراد بخصوص مدیر ساختمان آسوده خواهد بود.

البته توجه نمایید که تجربه و مهارت نیروها برای رولپلاک نما بسیار با اهمیت است به همین خاطر نباید به سراغ شرکت ها یا افرادی بروید که از سابقه کاری آن ها اطلاعاتی ندارید. بلکه بهتر است تیم هایی را انتخاب نمایید که هم دارای نیروهای مجربی هستند و هم سابقه حرفه ای در این حوزه دارند.

تیم پنو راپل به خاطر سابقه درخشانی که برای رولپلاک نمای ساختمان دارد به عنوان بهترین شرکت شناخته شده است که متقاضیان می توانند از طریق این شرکت بهترین خدمات را دریافت نمایند.

پیچ کردن سنگ

پیچ کردن سنگ نمای ساختمان جزو اقدامات ضروری است به همین خاطر به تمامی افرادی که در جایگاه مدیر یک ساختمان هستند یا افرادی که صاحب تمامی واحدهای ساختمان هستند، توصیه می کنیم که حتما اقداماتی جهت پیچ کردن سنگ نمای ساختمان انجام دهند تا کیفیت سنگ نما افزایش یابد.

پیچ کردن سنگ اصلا روی جلوه نما تاثیر نخواهد داشت و اگر این اقدام را به افرادی حرفه ای بسپارید، بر روی سنگ نما هیچ اثر منفی نمی ماند. بنابراین اگر قصد پیچ کردن سنگ را دارید اما نگران ظاهر نما هستید، باید آگاه باشید که این اقدام تاثیری بر روی ظاهر نما نخواهد گذاشت بلکه ارزش نمای ساختمان را نیز بیشتر می کند.

پیچ رولپلاک نما با راپل

در گذشته زمانی که نیاز به پیچ رولپلاک نما بود افراد به خوبی می دانستند که برای چنین اقدامی باید حتما از داربست استفاده کنند اما امروزه تمامی خدمات کار در ارتفاع به واسطه راپل صورت می گیرد. راپل همان طناب است که به موجب آن خدمات کار در ارتفاع با سرعت بیشتری طی می شود و کیفیت کار نیز افزایش می یابد.

زمانی که خدمات کار در ارتفاع با راپل ارائه می شود، دیگر هیچ گونه نگرانی افراد نخواهند داشت چرا که می دانند امنیت راپل تضمین شده است و امکان خطا و آسیب به هیچ عنوان وجود ندارد. همچنین ناگفته نماند که تسلط نیروها بر روی ارائه خدمات از طریق راپل افزایش می یابد و با دقت بیشتر می توانند اقدام به پیچ رولپلاک نما کنند.

پیچ کردن سنگ نمای ساختمان

بارها خوانده ایم که پیچ کردن سنگ نمای ساختمان از اهمیت بسیاری برخوردار است اما ممکن است متقاضیان ندانند که چرا باید به سراغ انجام این کار رفت. توجه نمایید که سنگ نمای ساختمان هر چند سال یکبار نیاز به مقاوم سازی دارد تا دچار ریزش نشود. در واقع شل شدن سنگ نما دلایل بسیاری دارد اما می توان با برخی از اقدامات جلوی بروز این مشکل را گرفت.

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان موجب می شود تا این سنگ ها به نمای اصلی بچسبند و دیگر با توجه به شرایط جوی مختلف و بارندگی فراوان، هیچگاه دیگر ریزش سنگ اتفاق نخواهد افتاد.

نحوه جلوگیری از افتادن سنگ نما

پیچ و رولپلاک نما جهت جلوگیری از افتادن سنگ نما به واسطه روش های مختلفی انجام می شود که متقاضیان می توانند با انتخاب بهترین روش، خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

ذکر این نکته ضروری است که پیچ و رولپلاک نما جهت جلوگیری از افتادن سنگ نما باید حتما توسط یک تیم مجرب و حرفه ای انجام شود تا شما بتوانید بهترین و باکیفیت ترین خدمات را دریافت کنید.

پیچ نمای ساختمان

پیچ نمای ساختمان با راپل جزو بهترین خدماتی است که امروزه خیلی ها به سراغ آن می روند. استفاده از راپل برای پیچ نمای ساختمان موجب می شود تا هم سرعت کار افزایش یابد و هم در هزینه ها صرفه جویی می شود به همین خاطر امروزه خیلی ها به سراغ پیچ نمای ساختمان با راپل می روند.

همچنین ناگفته نماند که پیچ نمای ساختمان با راپل امنیت بسیار بیشتری دارد و افراد با این اقدام دیگر نگرانی از بابت امنیت خدمات کار در ارتفاع نخواهند داشت. البته ذکر این نکته ضروری است که پیچ نمای ساختمان با راپل تنها توسط افرادی باید انجام شود که تجربه و مهارت کافی برای این اقدام را دارند و می توانند بهترین خدمات را ارائه دهند.

پیچ کردن سنگ با طناب

یکی از بهترین مزیت های پیچ کردن سنگ نمای ساختمان این است که دیگر افتادگی سنگ اتفاق نمی افتد و خسارت هایی ایجاد نمی شود و در نتیجه نیاز به خرید متریال مختلفی نیز نخواهد بود.

از دیگر مزایای پیچ کردن سنگ ها این است که خیال افراد به خصوص مدیر ساختمان از امنیت نمای ساختمان آسوده می شود؛ زیرا اگر ریزش نما اتفاق بیفتد، اولین فردی که مقصر به شمار می رود، مدیر ساختمان است.

تماس با پنوراپل