پیچ و رولپلاک سنگ

پیچ و رولپلاک سنگ نما موجب بالا رفتن عمر سنگ و سیمان می شود و از ریزش سنگ به مدت خیلی زیاد جلوگیری می کند و هیچ راهی برای محکم سازی سنگ نما جز پیچ و رول پلاک مناسب نیست.
پیچ و رولپلاک نما اول وارد سنگ می شود و بعد از سفت شدن رولپلاک باز می شود و داخل سیمان خود را جا می اندازد. با پیچ و رولپلاک سنگ های نمای ساختمان سالیان دراز محکم باقی می مانند و زلزله و باد و باران نمی تواند آن ها را تکان دهد.
پیچ سنگ باید تمام رزوه باشد تا زمانی به درون سیمان و سنگ وارد می شود تمام دیواره داخل سوراخ را پوشش دهد. پیچ رولپلاک نمای سنگی اگر به وسیله پیچ مناسب انجام شود موجب آن می شود که عمر ماندگاری سنگ روی نما بالا تر رود.

پیچ-و-رولپلاک-سنگ

هر چه سایز پیچ سنگ بزرگ تر باشد دلیل بر آن نیست که سنگ شما عمر بیشتری در پیش دارد. پیچ های 7 8 9 موجب شل شدن سنگ می شوند و علتش را به شما خواهیم گفت.
قطر سنگ و سیمان ساختمان در بیشترین حالت 6 سانت است و اگر پیچ بلند تر از این سایز وارد شود، پیچ به سفال و بلوک و آجر ساختمان نفوذ می کند و 50 درصد از کارایی خودش را از دست می دهد. پس برای پیشگیری از ریزش دوباره سنگ از پیچ های 5 و 6 استفاده کنید تا عمر سنگ روی نما را بالا ببرید.
پیچ های 7 و 8 و 9 موجب ترک روی سنگ می شوند و این ترک ها بعد از مدتی روی بدنه سنگ دیده می شود. رنگ پیچ های خوب و باکیفیت نقره ای است که از مقاومت بالاتری برخوردار هستند.

پیچ و رولپلاک سنگ با طناب

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست با دو طناب راپل که خیلی مقاوم هستند انجام می شود. طناب اول به طور مستقیم به شخص متخصص پیچ و رولپلاک کار متصل می شود و طناب دوم برای ایمنی متخصص پیچ و رولپلاک نما در زمان سقوط های احتمالی به پشت او متصل می شود.
پیچ و رولپلاک با طناب 40 درصد از هزینه های ساختمان را کم می کند. همچنین در مقایسه طناب با داربست از لحاظ زمان 60 درصد با هم تفاوت دارند.

پیچ و رولپلاک سنگ در ارتفاع

اجرای خدمات مربوط کار در ارتفاع مثل پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان به روش داربست زمان گیر تر است و اصولا به خاطر هزینه نصب داربست بیش تر از روش طناب راپل است و همچنین در اثر بستن داربست پیاده رو بسته شده و افراد با مشکل برخورد می کنند.
با توجه به مهم بودن ایمنی مسئله رولپلاک نما، شما نیاز به آن دارید تا این خدمات را با قیمت بسیار مناسب به تیمی مطمئن بسپارید. رنو راپل در خدمت شماست تا پیچ رولپلاک نما را با قیمتی مقرون به صرفه برای شما انجام دهد.
پیچ و رولپلاک سنگ نما بر اساس نوع استفاده از پیچ کردن سنگ نما های ساختمانی فرق می کند.
برای مثال اگر پیچ و رولپلاک سنگ نما با داربست اجرا شود، هزینه داربست، نصب و جمع کردن آن هم علاوه بر کار هایی که کارکنان آن در زمان اجرای کار پیچ و رولپلاک کردن ساختمان انجام می دهند.
برای کارفرمای خود هزینه ای اضافه بر سازمان را هم شامل می شود. بنابراین برای آنکه هزینه پیچ رولپلاک سنگ نما بیشتر نشود، می توانید از روشی به جز داربست در اجرای این روند کاری بهره جست تا هزینه را کم کرد.
استفاده از راپل و کار با طناب در پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بهترین راه است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی در زمینه پیچ و روپلاک نما با شماره های  09108108389 در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است خدمات پنوراپل توسط پرسنل متخصص و مجرب این حوزه ارائه می شود.

پیچ و رولپلاک سنگ نما

پیچ و رولپلاک سنگ نما یکی از مهم ترین اقداماتی است که متقاضیان به سراغ آن می روند تا هیچ وقت ریزش سنگ و خطرات افتادن سنگ نمای ساختمان را شاهد نباشند. توجه نمایید که شما حتی پس از تکمیل ساختمان نیز می توانید به سراغ این اقدام بروید تا خیال‌تان تا سال های سال از کیفیت نما آسوده باشد. اما اگر فراموش کردید که به سراغ دریافت چنین خدمات بروید، می توانید حتی پس از فروش یا اجاره واحدها اقداماتی جهت پیچ و رولپلاک سنگ نما انجام دهید.

پیچ و رولپلاک سنگ نما توسط نیروهایی ارائه می شود که هم تجربه کاری بالایی در این زمینه کسب نموده اند و هم دوره های آموزشی را به صورت کاملا حرفه ای پشت سر گذاشته اند.

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما یکی از مهم ترین مواردی است که افراد به آن توجه می کنند اما همین هزینه با توجه به فاکتورهای مختلفی همچون متریال مورد نیاز، متراژ نما و وسعت آن، سختی کار و… تعیین می شود.

اما توجه نمایید که اگر قصد پیچ و رولپلاک سنگ نما را دارید، اما نگران هزینه های آن هستید، بهتر است که از طریق مجموعه هایی مجرب و حرفه ای همچون پنو راپل اقدام نمایید.

نحوه پیچ و رولپلاک سنگ نما

پیچ و رولپلاک سنگ نما توسط نیروهایی آموزش دیده و مجرب صورت می گیرد تا هم کیفیت کار افزایش یابد و هم تغییری در زیبایی و ارزش نمای ساختمان ایجاد نشود. این نوع خدمات در ارتفاع انجام می شود به همین خاطر تنها افرادی که تجربه و مهارت کافی برای ارائه خدمات کار در ارتفاع کسب نموده اند، به سراغ این اقدام می روند.

جهت پیچ و رولپلاک سنگ نما بهتر است که در ابتدا بهترین شرکت را که خدمات تخصصی و حرفه ای در این زمینه ارائه می دهند، انتخاب نمایید تا در نهایت بتوانید بهترین خدمات را دریافت نمایید.

پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان بدون داربست

پیچ و رولپلاک سنگ نما در گذشته با داربست انجام می شد و افراد برای این اقدان زمان بسیاری را صرف می کردند. استفاده از داربست علاوه بر زمان زیاد، به هزینه های بسیاری نیاز داشت و همین امر منجر شد تا دیگر این روش تقاضای زیادی نداشته باشد.

امروزه خدمات مربوط به پیچ و رولپلاک سنگ نما، بدون داربست و با استفاده از راپل یا طناب ارائه می شود به همین خاطر متقاضیان تمایل بیشتری به انجام کار و دریافت چنین خدماتی دارند.

پیچ و رولپلاک سنگ نما تهران

جهت پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان، می توانید از طریق شرکت هایی مجرب و حرفه ای همچون پنو راپل اقدام نمایید تا بتوانید بهترین خدمات را به صورت فوری دریافت کنید. این شرکت بهترین نیروها را برای پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان در اختیار دارد به همین خاطر قادر است که بهترین خدمات را به صورت فوری و با بالاترین کیفیت ارائه دهد.

جهت پیچ و رولپلاک سنگ نما می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام نمایید تا مشاوران و کارشناسان حرفه ای مجموعه پنو راپل شما را برای دریافت بهترین خدمات راهنمایی کنند.

تماس با پنوراپل