مسئولیت ریزش سنگ نما ساختمان با چه کسی است؟

ریزش سنگ نما ساختمان از جمله مشکلات شایعی است که ممکن است بارها با آن مواجه شده باشید و این سوال برای‌تان پیش بیاید که چه کسی مسئول جبران خسارت ها است؟

در واقع اگر ایمنی و کیفیت کار در فرایند طراحی و اجرای نمای ساختمان رعایت نشود چنین مشکلاتی پیش می آید؛ بنابراین اگر شما هم با ریزش سنگ نما ساختمان مواجه شده اید باید به کمک شرکت پنو راپل اقدام به پیچ و رولپلاک نما کنید؛ زیرا تنها راه چاره برای حل این مشکل پیچ و رولپلاک نما می باشد.

برای اینکه بدانید مسئولیت ریزش سنگ نما ساختمان با چه کسی است و باید جهت جلوگیری از چنین مشکلی چه اقداماتی را انجام داد، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 09108108389 تماس بگیرید.

مسئولیت-ریزش-سنگ-نما-ساختمان-با-چه-کسی-است

علت ریزش نمای ساختمان

اگر بخواهیم به علل ریزش سنگ نما ساختمان اشاره کنیم باید بگوییم که شرایط جوی یکی از مهم ترین عواملی است که منجر به این اتفاق می شود به همین خاطر باید هر چند سال یکبار اقداماتی جهت پیچ و رولپلاک نما انجام شود تا از کیفیت نما و مقاومت آن خیال‌تان آسوده شود.

البته ذکر این نکته ضروری است که در برخی مواقع، ریزش سنگ نما ساختمان به خاطر سهل‌انگاری سازنده و مسئول پروژه است که نظارت دقیقی نداشته و این مشکل پیش آمده است.

قانون ریزش نمای ساختمان

زمانی که نمای ساختمان دچار ریزش می شود، اگر نما در حال ساخت باشد یا تنها 10 سال از ساخت این پروژه گذشته باشد، سازنده موظف است تمامی خسارت های وارده را پرداخت نماید (البته ممکن است با توجه به رای دادگاه این حکم تغییر کند). اما اگر 10 سال از سال ساخت بنا گذشته باشد، مدیر یا صاحبخانه مسئول جبران خسارت ها است.

پیچ و رولپلاک نما جهت جلوگیری از ریزش سنگ نمای ساختمان

بنابراین با توجه به مطالبی که پیشتر خواندید اهمیت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بیشتر از آن چیزی است که فکر کنید به همین خاطر توصیه ما به شما این است که همین حالا از طریق شرکت پنو راپل، جهت دریافت خدمات پیچ و رولپلاک نما اقدام به مقاوم سازی نمای سنگی ساختمان خود کنید تا شاهد چنین مشکلاتی نباشید.

جهت ارتباط با پنوراپل با شماره 09108108389 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با پنوراپل