جوشکاری در ارتفاع

وقتی کلمه جوشکاری به گوشمان می خورد احتمال اینکه به جوشکاری در ارتفاع فکر کنیم بسیار کم است.

تصورتان از جوشکاری در اتفاع به چه شکل است؟

کار جوشکاری به تنهایی جزو کارهای پر خطر است، چرا که احتمال ایجاد مشکلات جسمی برای فرد جوشکار و محل جوشکاری بسیار زیاد است. حال که صحبت از جوشکاری در ارتفاع است مطمئنا ریسک این کار بالا تر می رود و ایمنی بیشتری لازم است. 

ایمنی ربطی به حرفه ای و یا مبتدی بودن فرد جوشکار ندارد و در هر شرایطی لازم است که رعایت شود.

برای ایمنی بیشتر بهتر است از افراد حرفه ای مانند تیم پنو راپل در این زمینه اسفاده کنید. جهت ارتباط با پنوراپل با شماره های  09108108389 در تماس باشید.

جوشکاری-در-ارتفاع

قیمت جوشکاری در ارتفاع

جوشکاری و جوش زدن اجسام و ابزار آلات فلزی و آهنی کاری است که سال ها در صنایع مختلف به کار آمده و خواهد آمد. اما برای جوشکاری در ارتفاع که با طناب راپل و صورت سیار انجام می شود، شرایط و هزینه ها متفاوت است. در ادامه به شما می گوییم که کدام عوامل بر هزینه ها و تعرفه ها تاثیر می گذارد.

مهم ترین عاملی که بر قیمت جوشکاری در ارتفاع تاثیر گذار است، جنس فلزی است که می خواهید عمل جوشکاری رو آن انجام شود. در اصل این جنس فلز است که نوع گاز، نوع مدار و اشعه مورد استفاده را تعیین می کند و همین موضوع بخش زیادی از هزینه ها را مشخص می کند. 

یکی دیگر از عوامل اثر گذار بر قیمت جوشکاری در ارتفاع وزن و مقدار قطعاتی است که باید عمل جوشکاری رو آن ها انجام شود.

در آخر خوب است که بدانیم هر صنعتی نرخ های ثابتی برای کار خود در نظر می گیرد ولی عوامل متفاوتی می تواند قیمت را تغییر دهد. صنعت جوشکاری در ارتفاع هم از این قاعده مستثنی نیست و عوامل هایی که پیش تر در مورد آن گفتیم باعث می شود که هزینه ها فرق کنند.

خدمات جوشکاری در ارتفاع

تیم رنو راپل به شما این تضمین را می دهد که اگر ما را برای انجام خدمات جوشکاری در ارتفاع انتخاب کنید، به بهترین شکل ممکن کار انجام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های  09108108389 در ارتباط باشید.

جوشکاری با راپل

روش های مختلفی برای جوشکاری در ارتفاع وجود دارد که انتخاب هر کدام بستگی به شرایط پروژه دارد.

یکی از بهترین روش ها برای جوشکاری در ارتفاع، استفاده از راپل می باشد که نسبت به سایر روش ها مزیت های بسیاری دارد.

زمانی که از راپل استفاده می شود، دیگر نیازی به نصب داربست نیست و به سادگی می توان با استفاده از طناب به جوشکاری محل موردنظر پرداخت.

تماس با پنوراپل