ایزوگام نما ساختمان

یکی از اصلی ترین مراحل ساخت یک ساختمان ، عایق کاری درست بخش های مختلف ساختمان است که در مناطق سردسیر و بارانی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، ایزوگام به عنوان یک عایق سه کاره که عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی می باشد.
پس بهترین انتخاب برای عایق کاری کامل نمای ساختمان هست که با قیمت و هزینه مقرون به صرفه ایزوگام کاری نما قابل انجام است.
برای اینکه کیفیت ایزوگام نما به بالاترین شکل ممکن اجرا شود، باید از روش درست آن از قبل از اجرا تا انتهای آن رعایت شود و برای شروع نیاز است تا محل اجرای ایزوگام حتما شسته شده تا از هرگونه گرد و غبار و آلودگی پاک شود.

در ابتدا در صورت وجود هرگونه سوال در زمینه ایزوگام ساختمان با شماره های  09108108389 در ارتباط باشید.

ایزوگام-نما-ساختمان

ایزوگام ساختمان با طناب

اجرای ایزوگام با حرارت انجام می شود که پیش از آن باید تمامی کثیفی ها و گرد و غبار از سطح کار پاک شود و بعد شروع به نصب ایزوگام کرد.
به خاطر اهمیت و کارایی ایزوگام که اکثرا در زیر کار انجام می شود و در صورت اشتباه در نصب ایزوگام نما هزینه های گزافی را در پی دارد ، پس در انتخاب مجری و فرد متخصص ایزوگام نما و سایر بخش های ساختمان دقت کنید.
یکی از پرکاربرد ترین راه های نصب ایزوگام به خصوص در نمای پشتی و اطراف ساختمان که لازم است تا به طور کامل در مقابل نفوذ آب و رطوبت جلوگیری کند، شرکت پنو راپل برای کاهش دستمزد و هزینه های ایزوگام نمای ساختمان، اقدام به نصب ایزوگام با طناب راپل کرده است.
در این مورد راپل کار به کمک طناب راپل از نمای ساختمان آویزان می شود و شروع به نصب رول های ایزوگام در نمای پشتی و فرعی ساختمان می کند، در این روش نصب، مهارت و دقت راپل کار خیلی اهمیت دارد.

ایزوگام کاری ساختمان با طناب

به طور کلی با بالا رفتن قیمت فراورده های نفتی قیمت قیر و ایزوگام هم بالا رفته است، با این حال استفاده از ایزوگام برای عایق کاری نمای ساختمان در اولویت های اول قرار دارد. چرا که بهترین و اقتصادی ترین روش برای انواع عایق های حرارتی، صوتی و رطوبتی است که هر سه هدف را برآورده می سازد.
با ایزوگام نما با طناب راپل در هزینه تمام شده کاهش چشم گیری صورت می گیرد و آن هم به خاطر حذف هزینه های داربست و افزایش سرعت کار و مهم تر از هرچیزی به دلیل فرود عمودی راپل کار که موازی با ایزوگام کاری می باشد، کیفیت اجرا ایزوگام با طناب راپل خیلی بیشتر از اجرا با داربست است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد ایزوگام کاری نما از طریق شماره های  09108108389  با کارشناسان پنوراپل در ارتباط باشید.

قیمت ایزوگام نما ساختمان

برای تعیین هزینه ایزوگام نما ساختمان باید موارد مختلفی را مدنظر قرار داد. یکی از مهم ترین مواردی که در قیمت ایزوگام ساختمان تاثیرگذار است، مساحت نما ساختمان است. این موضوع در مواردی مانند میزان مواد، تعداد کارگر و زمان کار تاثیرگذار است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت از قیمت ایزوگام نما ساختمان با شماره های  09108108389 در ارتباط باشید.

ایزوگام طرح دار برای نمای ساختمان

امروزه تقاضا برای ایزوگام طرح دار برای نمای ساختمان افزایش یافته است؛ زیرا این نوع ایزوگام ها همان کیفیت ایزوگام های پیشین را دارند با این تفاوت که زیبایی این مدل بسیار بیشتر از ایزوگام های قدیمی است به همین خاطر افرادی بسیاری به سراغ طراحی و اجرای ایزوگام طرح دار برای نمای ساختمان می روند.

البته ذکر این نکته ضروری است که تنها برخی شرکت ها قادر هستند خدمات ایزوگام طرح دار برای نمای ساختمان را ارائه دهند به همین خاطر توصیه می کنیم که پیش از دریافت خدمات به این نکته توجه کافی را داشته باشید.

ایزوگام دیوار بدون داربست

ایزوگام دیوار بدون داربست با سرعت بالایی صورت می گیرد و امنیت آن نیز کاملا تضمین شده است به همین خاطر امروزه تقاضا برای ایزوگام دیوار بدون داربست بیشتر است. ناگفته نماند که ایزوگام دیوار بدون داربست با راپل یا طناب صورت می گیرد و افرادی که دوره های آموزشی را گذرانده اند و تجربه و مهارت کافی برای انجام این کار را دارند به سراغ ارائه خدمات می روند. بنابراین اگر قصد ایزوگام دیوار بدون داربست را دارید، می توانید با خیالی آسوده و بدون هیچ گونه نگرانی اقدام کنید.

خدمات ایزوگام نمای ساختمان

ایزوگام نمای ساختمان توسط شرکت های مختلفی ارائه می شود اما ما توصیه می کنیم که اگر قصد دریافت چنین خدماتی را دارید، حتما از طریق پنو راپل به عنوان بهترین شرکت برای ایزوگام نمای ساختمان در تهران اقدام کنید. پنو راپل به واسطه تجربه و سابقه درخشان خود به عنوان بهترین گزینه برای ایزوگام نمای ساختمان شناخته شده است.

جهت ایزوگام نمای ساختمان از طریق تیم حرفه ای و با تجربه پنو راپل، می توانید همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام نمایید تا بهترین مشاوران شما را برای دریافت خدمات راهنمایی کنند.

اجرای ایزوگام ساختمان

اجرای ایزوگام نمای ساختمان یک کار تخصصی است که باید حتما توسط افرادی انجام شود که تجربه و مهارت بالایی برای این اقدام کسب نموده اند. هرچقدر که تجربه و مهارت افراد بیشتر باشد، هم ایزوگام نما به صورت حرفه ای و به سرعت انجام می شود و هم کیفیت آن افزایش می یابد.

اگر قصد اجرای ایزوگام نمای ساختمان را دارید بهتر است که از یک تیم حرفه ای و با تجربه برای این اقدام کمک بگیرید تا این افراد به واسطه تجربه و مهارت بالایی که در این زمینه کسب نموده اند، بهترین خدمات را ارائه دهند.

ایزوگام دیوار ساختمان

ایزوگام دیوار ساختمان یکی از مهم ترین خدماتی است که شرکت ها ارائه می دهند تا دیوار ساختمان از هرگونه آسیب در امان باشد. ایزوگام دیوارها اگر توسط یک تیم مجرب و حرفه ای صورت گیرد هم کیفیت این دیوار به میزان قابل توجهی افزایش می یابد و هم زیبایی و ارزش آن کاهش نخواهد یافت.

بنابراین اگر شما هم شاهد نم و رطوبت در دیوار ساختمان هستید، بهتر است که اقداماتی جهت ایزوگام نما ساختمان و دیوار آن انجام دهید تا این مشکل برطرف شود.

ایزوگام طرح سنگ برای نمای ساختمان

خیلی ها به واسطه اینکه ایزوگام نما ساختمان طراحی ساده ای دارد به سراغ آن نمی روند؛ اما توجه نمایید که امروزه تنوع در طراحی ها افزایش یافته است و متقاضیان می توانند طرح و مدل های مختلفی را برای ایزوگام نما ساختمان انتخاب نمایند تا زیبایی و ارزش آن افزایش یابد.

ایزوگام طرح سنگ برای نمای ساختمان یکی از بهترین نمونه هایی است که متقاضیان می توانند با اطمینان خاطر به سراغ آن بروند تا زیبایی نما افزایش یابد. طرح سنگ زیبایی چشمگیری دارد و هیچ وقت رنگ و طرح آن از بین نمی رود و ساختمان همواره زیبا و جذاب خواهد بود.

تماس با پنوراپل